Ha lite jävla häng, och visa din (stjärt-) sträng

Hej, Bo här.
I princip finns det bara ett fenomen på denna jord som kan få alla att skratta, nämligen folk (helst feta) som blottar sin svettiga, bleka, kalla stjärtsträng - a.k.a. ASSCRACK!
Senast jag såg en sträng var för tio minuter sedan, det var en tjock, fet, jävla discoturk som var framme och färglade min vardag brun. Cracket var svart av allt hår och huden innanför håret måste åtminstonde, med tanke på all hårisolering, ha haft en medeltemperatur på 45-50 grader celsius.

Här är en dikt jag skrev igårkväll i min kalla ensamhet i väntan på tåget (som aldrig kom):

"Det finns bara ett asscrack jag skulle vilja skåda. Ett crack utan ådra och klåda, som jag gärna skulle vilja knåda.
Mitt drömasscr-ack tillhör världens bästa Bar-ack."


Ajaa...
Dränk en nunna, tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0